Klubpartner cup - Julestævne

For 10.mere end år i træk kan Hovedgård IF byde velkommen til Klubpartner Cup! Et stort indefodboldstævne, hvor vi de sidste mange år har haft deltagelse af mange hold fra mange forskellige klubber. 

Det vigtigste for os er, at vores deltagere får en god oplevelse, og vi har meget fokus på, at man har mulighed for mange kampe, samt gode præmier. Nedenfor finder I de vigtigste informationer om stævnet: 

Spilledato: Stævnet afvikles fra typisk den sidste weekend inden juleaften. Se under "rækker" på stævner.dk hvornår hver enkelt række FORVENTES afviklet. 

Spillested: Der spilles i Hovedgård og Søvind og ved behov Stensballe. Der er ca. 10 minutters kørsel mellem hallerne. Turneringsform for U8-U14: Der inddeles, hvis muligt, i puljer á 3-5 hold, hvorefter indledende puljer spilles. Antallet af tilmeldte hold afgør, om der efter de indledende runder skal spilles knockout kampe el. mellemrunde. Vi tilstræber dog at spille mellemrunde, så alle hold sikre sig minimum 5 kampe. I tilfælde af knockout kampe vil alle hold være sikret minimum 4 kampe! Vi forbeholder os retten til at aflyse eller slå rækker sammen ved for få tilmeldinger. Regler: Alle hold spiller efter DBU Jyllands regler. Det er tilladt at have en kvartals-spiller på hvert hold. Der må gerne tilmeldes flere hold fra samme klub i en række. Der spilles 4:4. Det er tilladt at have op til 2 udskiftere. Dvs. max 6 spillere pr. hold. Der spilles med sænket overligger i U8 og U9. Spilletiden er i alle kampe 7 min pr. kamp. Kampene dømmes af lokale, men kompetente dommere, som alle har fodboldfaglig viden. Pigehold kan tilmelde sig drengerækkerne, og må tilmelde sig årgangen yngre. Eks.: Et U10 Piger hold må tilmelde sig U9 Drenge rækken. 

NYT NYT NYT

I år har vi to pigerækker med: U11 og U12 piger og håber på en masse deltagere så vi evt. kan udvide pigerækkerne næste år. 

Præmier: Der er personlige præmier til 6 spillere pr. hold til nr. 1 - 3 i både A og B. Der spilles om store pokaler! - Der er endvidere erindringsgave til alle deltagere. 

Tilmelding: Tilmeldingen er bindende og frist fremgår af oplysningerne på stævner.dk. Tilmelding foregår via stævner.dk og er først endelig, når vi har modtaget betaling og I har modtaget en bekræftelse på dette. Betaling bedes overføres hurtigst muligt efter tilmelding. Hvis man melder afbud efter sidste frist er man ikke berettiget til, at få stævnegebyret tilbage. Stævnegebyret bedes overført til: reg nr. 9211 konto nr. 4575511290 Angiv venligst stævne ID, holdnavn, række og kontaktperson ved betaling. 

Programmet bliver sendt på mail og lagt på nettet omkring 14 dage før stævnet

Vi glæder os til at se jer alle! :-) 

Med sportslig hilsen Hovedgård IF og Klubpartner.dk