Kære medlem,
 
Velkommen til vores hjemmeside som er en del af den nye store "Hovedgård portal" hvor alle foreninger har mulighed for at være med.
 
Du opretter dig og betaler kontingent under fanen "Tilmelding", hvor du kan se hvilke hold vi har tilbyder HIF Fodbold.
 
Har du spørgsmål kan du kontakte et medlem af bestyrelsen eller skrive til Webmaster
 
Tak og sportslige hilsner
 
 
Hovedgård IF Fodbold
 
 
 
 
Nyheder

 

GENERALFORSAMLING OG FORÆLDREMØDE UDSÆTTES

Efter gårsdagens udmelding fra Horsens Kommune vedr. skærpede retningslinjer i forhold til corona virus og i samråd med DBU, har vi valgt, at udsætte aftenens planlagte forældremøde og generalforsamling.

Vi har foreløbigt valgt, at flytte begge til d. 15. april samme tid og vi håber at det vil være muligt at afholde dem her i stedet.

Har du spørgsmål til bestyrelsen eller ungdomsudvalget er du velkommen til at kontakte formand Trine Mikkelsen på mail: trinehif@gmail.com

Vi har flere aktiviteter i løbet af de næste uger, som vi muligvis også bliver nød til at udsætte. Vi melder ud når vi ved nærmere.
 
-Bestyrelsen
  
 
 
 
 
 
 
 
 
Ændring dato for arbejdslørdag for klubben og standerhejsning for ungdom.

Vi har været nødsaget til at ændre datoen for arbejdslørdag og standerhejsning til lørdag den 21. marts kl. 8.00 i stedet, da der er andre aktiviteter i klubben den 28. marts, hvilket betyder, at det ikke er hensigtsmæssigt med begge arrangementer samme dag.

Vi håber I vil ændre jeres kryds i kalenderen den 21. marts og give en hånd med denne dag i stedet.

Kl. 08.00-08.30 - Vi sørger for morgenmad inden vi går i gang med opgaverne.

Kl. 11.15 – Standerhejsning, velkommen fra bestyrelsen

Kl. 11.30 - Holdene træner (vi vil gerne tage billeder af de hold der træner)

Fra kl. 12.15 - grillen er klar med pølser og brød. Holdene kommer løbene op, som de er færdige med træning.

Vi har brug for hjælp til følgende opgaver:

I forbindelse med den 21. marts:

      · Arbejdslørdag – forskellige opgaver, så vi kan få gjort klubhuset klar til den kommende forårssæson. Tilmelding til arbejdslørdag kan ske til Louise Bugtrup på mail: tl.voresprivate@gmail.com. Skriv gerne hvor mange I kommer og evt. hvilket hold I er tilknyttet.

      · Grillmester til standerhejsningen

Andre opgaver i klubben:

      · Frivillige til kiosken. Vi har i fodbold overtaget driften af kiosken igen, men vi har brug for frivillige der vil hjælpe til i kiosken, så det også er muligt at holde åben. Hvis du siger ja tak til at hjælpe, vil du blive kontaktet af os, når vi kender kampplanerne, så du kan vælge de vagter der passer dig. Det vil være muligt at tilmelde sig vagter via vores hjemmeside.

      · Sponsorudvalg, vi mangler hænder til både at finde tøjsponsorer og til at sælge bandereklame.

Vi har brug for hjælp til flere opgaver, som løbene bliver lagt på vores hjemmeside inden længe.

Næste forældremøde i fodbold vil være den 11. marts kl. 18.15-18.45 ca. i klubhuset i Fruenshave 9, hvor vi vil vende aktuelle punkter i fodboldafdelingen. Alle forældre er velkomne. Vi afholder samme aften generalforsamling kl. 19.