Fodboldcamp uge 27
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Som noget nyt prøver vi i år at afholde HIF Fodboldlejr for 7 - 9. årgang på banerne ved Klubhuset i Hovedgård den 3 juli-5 juli.

Som deltager får du:

- 3 dages sjov med fodbold og overnatning i eller omkring klubhuset i telt.

- En tøjpakke fra Adidas (T-shirt, shorts og fodboldstrømper).

- En fodbold fra Select.

- Forplejning onsdag aften, hele torsdag og fredag.

- Mulighed for at møde nye og gamle venner.

- Mulighed for målmandstræning (vælges ved tilmelding)

Praktisk info:

Fodboldlejren afholdes i uge 27 i 2024 – Fra Onsdag kl. 9.00 til fredag kl. 14 i og omkring klubhuset i Hovedgård.

Der vil være mulighed for at tilkøbe frokost onsdag som tilvalg i forbindelse med tilmelding. Yderligere informationer om det samt andre praktiske ting udmeldes i mail til de tilmelde deltager umiddelbar efter tilmeldingsfristen.

Alle drenge og piger fra årgang 2009 – 2007  kan deltage, og alle er velkommen uanset klubtilhørsforhold og hvor længe, man har spillet fodbold.

Sidste frist for tilmelding til fodboldskolen er 01.06.2024.

Fodboldskole-udvalget

Hovedgård Fodbold

Gruppe-inddeling:

Grupperne inddeles som udgangspunkt efter alder og køn, men man kan ikke være sikker på at komme sammen med alle dem man spiller med til daglig. Afhængig af de tilmeldtes alder og køn, kan der være hold med både piger og drenge. Vores erfaring viser, at børnene meget hurtigt falder til og det er kun i særlige tilfælde nødvendigt at foretage rokader. Vi bestræber os på at imødekomme ønsker, men nogle gange kan det desværre vise sig at være praktisk umuligt at imødekomme disse.

02.06.2024
03.07.2024 kl. 09.00 - 05.07.2024 kl. 14.00