Fodboldskole uge 26
Tilmeldingsfrist er overskredet

Vi afholder igen HIF Fodboldskole på banerne ved Klubhuset i Hovedgård i uge 26 (26.06-30.00.2023).

Som deltager får du:

- 5 dages sjov og kompetent fodboldtræning mandag-torsdag fra kl. 9.00 til 15.00, fredag fra 9.00-14.00

- En tøjpakke fra Adidas (T-shirt, shorts og fodboldstrømper).

- En fodbold fra Select.

- Frugt/grønt hver formiddag/eftermiddag

- Mulighed for at møde nye og gamle venner.

- Hold-foto (udsendes på mail)

- Mulighed for målmandstræning (vælges ved tilmelding)

Praktisk info:

Fodboldskolen afholdes i uge 26 i 2023 – mandag til torsdag fra kl. 9:00 – 15:00 fredag kl. 9.00-14.00 i og omkring klubhuset i Hovedgård.

Der er mulighed for at tilkøbe frokost via en aftale med GladiMad til 40,- pr. måltid – 200 ,- for hele ugen. Madplan er følgende:

Mandag: Wrap med okse Salat bar Gnavegrønt Creme fraiche

Tirsdag: Frikadeller med kartoffelsalat Salatbar Dressing

Onsdag: Lasagne Salatbar Dressing

Torsdag: Pasta carbonara Salatbar Dressing

Fredag: Kyllingspyd Pasta salat Salatbar Dressing

Dine forældre bestiller frokost ved at sende en sms til 24956418 og overfører beløbet til mobilepay 18168, seneste onsdag den 21/6.

Vi tilbyder frugt og grønt hver formiddag og eftermiddag.

Kiosken vil være åben alle dage, hvor det er muligt at købe drikkevarer til 10 kr., chips til 10 kr., slikposer og andre snacks til 5 kr. og 10 kr.

Alle drenge og piger fra årgang 2007 – 2016 kan deltage, og alle er velkommen uanset klubtilhørsforhold og hvor længe, man har spillet fodbold.

Vores trænere og trænerassistenter vil inspirere og udvikle børnene med afsæt i deres alder og niveau.

Der tilbydes målmandstræning et par gange i løbet af ugen, hvis man ønsker dette.

Sidste frist for tilmelding til fodboldskolen er 01.06.2023.

Fodboldskole-udvalget

Hovedgård Fodbold

Gruppe-inddeling:

Grupperne inddeles som udgangspunkt efter alder og køn, men man kan ikke være sikker på at komme sammen med alle dem man spiller med til daglig. Afhængig af de tilmeldtes alder og køn, kan der være hold med både piger og drenge. Vores erfaring viser, at børnene meget hurtigt falder til og det er kun i særlige tilfælde nødvendigt at foretage rokader. Vi bestræber os på at imødekomme ønsker, men nogle gange kan det desværre vise sig at være praktisk umuligt at imødekomme disse.

15.06.2023
26.06.2023 kl. 09.00 - 30.06.2023 kl. 15.00